? WAŻNE! Jak poprawnie wpłacić na konto walutowe w EURO ?

Drodzy Klienci!

Jeśli chcesz opłacić swoje zamówienie w EURO, zapoznaj się koniecznie z poniższymi zasadami ⬇️
 

 Przed dokonaniem przelewu w EURO należy nas o tym poinformować –zadzwoń 889239901 
1️⃣ W tytule przelewu wpisz numer zamówienia – to warunek poprawnej identyfikacji płatności.
2️⃣ Przelew musi być wykonany w walucie EURO – inne waluty (np. PLN) nie będą akceptowane.
3️⃣ Po wpłacie koniecznie prześlij potwierdzenie przelewu na Messengerze (tam, gdzie otrzymujesz podsumowanie zamówienia).
4️⃣ Brak potwierdzenia wpłaty oznacza anulowanie zamówienia – bez wyjątków.
5️⃣ Kurs EURO obowiązujący do zapłaty znajduje się w podsumowaniu zamówienia na messengerze.
6️⃣ Aby potwierdzić koszyk  systemie Selmo wybierz opcję „przelew standardowy”
➡️ Kliknij „Kupuję i płacę”
➡️ Następnie kliknij „Przechodzę dalej i płacę”

⚠️ Uwaga! Nie dokonuj wpłaty na dane wygenerowane automatycznie w systemie SELMO, ponieważ dotyczą one tylko płatności w złotówkach (PLN).

Aby prawidłowo opłacić zamówienie w EURO – wykonaj przelew na podane przez nas konto walutowe na tej stronie i koniecznie wpisz numer zamówienia w tytule.

  1. DANE DO WPŁATY
  2. Odbiorca: 
    Agnieszka Palenik
  3. Adres:
    Spytkowice 754, 34-745
  4. Numer konta bankowego EURO:

    13 1090 1838 0000 0001 5332 4429
     
  5. Tytuł przelewu :
    Zamówienie (twój numer zamówienia) 

    Dziękujemy za współpracę! ?
    Zespół Little Glam Kids
Zapisz się do newslettera
Bądź na bieżąco z nowościami i okazjami
Sklep na platformie
Selmo