? WAŻNE! Jak poprawnie wpłacić na konto walutowe w EURO ?
Drodzy Klienci!
Jeśli chcesz opłacić swoje zamówienie w EURO, zapoznaj się koniecznie z poniższymi zasadami ⬇️
Przed dokonaniem przelewu w EURO należy nas o tym poinformować –zadzwoń 889239901
1️⃣ W tytule przelewu wpisz numer zamówienia – to warunek poprawnej identyfikacji płatności.
2️⃣ Przelew musi być wykonany w walucie EURO – inne waluty (np. PLN) nie będą akceptowane.
3️⃣ Po wpłacie koniecznie prześlij potwierdzenie przelewu na Messengerze (tam, gdzie otrzymujesz podsumowanie zamówienia).
4️⃣ Brak potwierdzenia wpłaty oznacza anulowanie zamówienia – bez wyjątków.
5️⃣ Kurs EURO obowiązujący do zapłaty znajduje się w podsumowaniu zamówienia na messengerze.
6️⃣ Aby potwierdzić koszyk systemie Selmo wybierz opcję „przelew standardowy”
➡️ Kliknij „Kupuję i płacę”
➡️ Następnie kliknij „Przechodzę dalej i płacę”
⚠️ Uwaga! Nie dokonuj wpłaty na dane wygenerowane automatycznie w systemie SELMO, ponieważ dotyczą one tylko płatności w złotówkach (PLN).
Aby prawidłowo opłacić zamówienie w EURO – wykonaj przelew na podane przez nas konto walutowe na tej stronie i koniecznie wpisz numer zamówienia w tytule.
- DANE DO WPŁATY
- Odbiorca:
Agnieszka Palenik - Adres:
Spytkowice 754, 34-745 - Numer konta bankowego EURO:
13 1090 1838 0000 0001 5332 4429
- Tytuł przelewu :
Zamówienie (twój numer zamówienia)
Dziękujemy za współpracę! ?
Zespół Little Glam Kids