Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się z regulaminem naszego sklepu.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

-Zamówienia można składać podczas transmisji sprzedażowych oraz w komentarzach pod postami sprzedażowymi. NIE WYSYŁAMY ZDJĘĆ NA PRIV ponieważ oferta na dany rozmiar ciągle się zmienia.
- Po dokonaniu zakupu podczas transmisji NALEŻY NAPISAĆ WIADOMOŚĆ PRYWATNĄ I POTWIERDZIĆ ZAKUPY

-CENY PODAWANE PODCZAS TRANSMISJI OBOWIĄZUJĄ TYLKO NA DANEJ TRANSNISJI. Jeśli następnego dnia towar trafi na wyprzedaż nie można żądać od sprzedawcy obniżenia ceny.

- Na wiadomość potwierdzającą zakupy czekamy 24h, później towar zostaje zwolniony

- Wysyłamy po wcześniejszej wpłacie na konto oraz za pobraniem. Cena wysyłki po wpłacie na konto to koszt 17zł ( paczkomat) lub 17zł (kurier).

Wysyłka pobraniowa to koszt 27zł.

-� Czas na opłacenie zamówienia to 24h, chyba że sprzedawca i klient umówią się na inny termin zapłaty. � NAWET PRZY PACZKACH OTWARTYCH należy opłacać zamówienie na bieżąco.

-W przypadku nieodebrania paczki koszt zwrotu pokrywa kupujący.

W przypadku opłacenia części zamówienia reszta towaru zostanie wysłana za pobraniem po upływie 14 dni od otworzenia paczki 


Po dokonaniu wpłaty należy wysłać potwierdzenie przelewu w wiadomości prywatnej(przelewy standardowe).

-PACZKI MOGĄ POZOSTAĆ OTWARTE 14dni. Można dowolnie łączyć paczki z drugą osobą  

- paczki są wysyłane na adres podane podczas zakładania konta ( nie ponosimy odpowiedzialności za błędne wpisanie danych )

- w przypadku zmiany adresu prosimy dzwonić na numer 889 239 901 (pon-pt, 9:00 - 15:00)
 

- W tytule przelewu koniecznie wpisujemy numer zamówienia

-Wysyłki realizujemy kurierem we codziennie 

-Czas wysyłki od zaksięgowania pieniędzy na koncie/zamknięcia paczki to maksymalnie 7 dni robocze


-Jeśli z niewiadomych przyczyn nie otrzymasz informacji, że Twoja paczka została wysłana w przeciągu 7 dni roboczych koniecznie skontaktuj się z nami ! Jesteśmy tylko ludźmi, możliwe, że paczka przez pomyłkę trafiła do paczek "otwartych" . W takiej sytuacji paczka zostanie wysłana nastęgo dnia.

Jeśli zależy ci na szybkiej wysyłce np. następnego dnia po złożonym zamówieniu ZADZWOŃ na nr  889 239 901 . Jest to najszybsza droga kontaktu z nami. Dołożymy wszelkich starań aby paczkę wysłać w oczekiwanym przez Ciebie terminie.

!!!!!NAGRODY!!!!
Nagrody dla uczestników transmisji nie są wysyłane samodzielnie TYLKO DOKŁADANE DO PACZEK. Nagroda zostaje wysłana zawsze wraz z zamówieniem . Jeżeli do 7 dni od zdobycia nagrody nie uda się zwycięzcy otworzyć u nas paczki, nagroda przepada. !!! Konkursy są przeznaczone dla klientów sklepu!!!!  

�ZWROTY:
- informujemy o tym, że chcemy zwrócić towar w wiadomości prywatnej
-Towar odsyłamy z metkami i bez śladów użytkowania na ADRES NADAWCY ZNAJDUJĄCY SIĘ NA ETYKIECIE !!!
-Czas na zwrot towaru to 14 dni od momentu ZAKUPU, nie zwracamy kosztów wysyłki
- JEŻELI PACZKA POZOSTAJE OTWARTA, WÓWCZAS CZAS NA ZWROT DANEJ RZECZY JEST LICZONY OD MOMENTU ZAKUPU, A NIE OTRZYMANIA PACZKI. NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW RZECZY ZAKUPIONYCH POWYŻEJ 14 DNI.
-Do zwrotu należy dołączyć formularz zwrotu 

- Zwrot pieniędzy na konto następuje maksymalnie w ciągu 31 dni.

-Przy wyprzedażach nie ma możliwości zwrotu ani wymiany (produkt jest sprzedawany w formie licytacji z ceną maksymalną) 

-Jeśli zauważyłaś/eś, że paczka dostarczona przez kuriera jest w jakikolwiek sposób uszkodzona to proszę otwórz ją przy kurierze. Sprawdź czy coś nie zostało uszkodzone. Jeśli doszło do uszkodzenia to proszę spisz z kurierem formularz reklamacyjny. Brak spisania z kurierem formularzu reklamacyjnego jest równoznaczne z brakiem uznania reklamacji i nie zwrócimy Ci pieniążków za uszkodzoną rzecz.


Informujemy, że produkty personalizowane oraz wykonane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi, zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.). 
(produkty personalizowane oraz wykonane na specjalne zamówienie mają dopisek “Z” lub “ZA” w nazwie)

�Regulamin może być co jakiś czas modyfikowany
Życzymy udanych zakupów ! ����

 

Link do formularza zwrotów :

 

https://megawrzuta.pl/download/44e4c3337129b131403d606ae7ce9e71.html

 

Prawo do zwrotu 

1.1. Klienci mają prawo do zwrotu zakupionych ubrań w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, zgodnie z przepisami polskiego prawa konsumenta.

 

Warunki zwrotu 

2.1. Towar musi być w nienaruszonym stanie, nie noszony, nieprany, z metkami oraz oryginalnym opakowaniem (jeśli dotyczy). 

2.2. Klient jest odpowiedzialny za koszty zwrotu towaru, chyba że sklep zawarł z klientem inne uzgodnienia.

2.3. Towar nie jest towarem wyprzedażowym!(produkty wyprzedażowe są sprzedawane w formie licytacji z ceną maksymalną ) 

 

Procedura zwrotu

 3.1. Klient, który chce dokonać zwrotu, musi poinformować sklep o swojej decyzji w formie pisemnej lub elektronicznej przed upływem 14 dni od daty otrzymania towaru. 

3.2. Sklep potwierdzi otrzymanie informacji o zwrocie oraz udzieli klientowi instrukcji dotyczących dalszych kroków w procesie zwrotu. 

3.3. Zwrot towaru powinien być zrealizowany niezwłocznie, a sklep ma obowiązek zwrócić całą kwotę zapłaconą przez klienta w ciągu 31 dni od otrzymania zwróconego towaru.

 

Odmowa zwrotu 

4.1. Sklep może odmówić zwrotu towaru, jeśli produkt nie spełnia warunków określonych w punkcie 2.1.

 

Reklamacje 

5.1. Klienci, którzy otrzymają wadliwy towar, mają prawo do reklamacji zgodnie z przepisami polskiego prawa konsumenta. Proszę skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w przypadku reklamacji.

 

Prawo do odstąpienia od umowy 

6.1. Klienci mają prawo odstąpić od umowy zakupu bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Sklep ma obowiązek zwrócić całą kwotę zapłaconą przez klienta w ciągu 14 dni od otrzymania powiadomienia o odstąpieniu od umowy.

 

Dane kontaktowe 

7.1. Sklep udostępnia dane kontaktowe, które klient może wykorzystać do zgłaszania zwrotów i reklamacji:

  • Nazwa sklepu      :  Little Glam Kids
  • Adres                            : Spytkowice 745, Spytkowice 34-745
  • Numer telefonu :  +48 889 239 901
  • Adres e-mail        :  littleglamkids@gmail.com
  •  

Zmiany w regulaminie 

8.1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu zwrotu. Klienci zostaną poinformowani o wszelkich zmianach na stronie internetowej sklepu.

 

Postanowienia końcowe

 9.1. Regulamin zwrotu ubrań opiera się na polskim prawie konsumenta i ma na celu ochronę praw klientów. Klienci są zobowiązani do przestrzegania tego regulaminu. 

9.2. W przypadku sporów między klientem a sklepem, strony postarają się rozwiązać sprawę drogą negocjacji. Jeśli negocjacje nie przyniosą rozwiązania, sporów będziemy próbowali rozwiązać przed właściwym sądem.

 

Zachęcamy do zapoznania się z tym regulaminem przed dokonaniem zakupu i do kontaktu z nami w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości.

Regulamin sklepu internetowego littleglamkids.pl

określający m.in. zasady zawierania umów poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta



 

 

Zapisz się do newslettera
Bądź na bieżąco z nowościami i okazjami
Sklep na platformie
Selmo