Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się z regulaminem naszego sklepu.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
-Zamówienia można składać podczas transmisji sprzedażowych oraz w komentarzach pod postami sprzedażowymi. NIE WYSYŁAMY ZDJĘĆ NA PRIV ponieważ oferta na dany rozmiar ciągle się zmienia.
- Po dokonaniu zakupu podczas transmisji NALEŻY NAPISAĆ WIADOMOŚĆ PRYWATNĄ I POTWIERDZIĆ ZAKUPY
-CENY PODAWANE PODCZAS TRANSMISJI OBOWIĄZUJĄ TYLKO NA DANEJ TRANSNISJI. Jeśli następnego dnia towar trafi na wyprzedaż nie można żądać od sprzedawcy obniżenia ceny.
- Na wiadomość potwierdzającą zakupy czekamy 24h, później towar zostaje zwolniony
- Wysyłamy po wcześniejszej wpłacie na konto oraz za pobraniem. Cena wysyłki po wpłacie na konto to koszt 17zł ( paczkomat) lub 17zł (kurier).
Wysyłka pobraniowa to koszt 27zł.
-� Czas na opłacenie zamówienia to 24h, chyba że sprzedawca i klient umówią się na inny termin zapłaty. � NAWET PRZY PACZKACH OTWARTYCH należy opłacać zamówienie na bieżąco.
-W przypadku nieodebrania paczki koszt zwrotu pokrywa kupujący.
W przypadku opłacenia części zamówienia reszta towaru zostanie wysłana za pobraniem po upływie 14 dni od otworzenia paczki
Po dokonaniu wpłaty należy wysłać potwierdzenie przelewu w wiadomości prywatnej(przelewy standardowe).
-PACZKI MOGĄ POZOSTAĆ OTWARTE 14dni. Można dowolnie łączyć paczki z drugą osobą
- paczki są wysyłane na adres podane podczas zakładania konta ( nie ponosimy odpowiedzialności za błędne wpisanie danych )
- w przypadku zmiany adresu prosimy dzwonić na numer 889 239 901 (pon-pt, 9:00 - 15:00)
- W tytule przelewu koniecznie wpisujemy numer zamówienia
-Wysyłki realizujemy kurierem we codziennie
-Czas wysyłki od zaksięgowania pieniędzy na koncie/zamknięcia paczki to maksymalnie 7 dni robocze
-Jeśli z niewiadomych przyczyn nie otrzymasz informacji, że Twoja paczka została wysłana w przeciągu 7 dni roboczych koniecznie skontaktuj się z nami ! Jesteśmy tylko ludźmi, możliwe, że paczka przez pomyłkę trafiła do paczek "otwartych" . W takiej sytuacji paczka zostanie wysłana nastęgo dnia.
Jeśli zależy ci na szybkiej wysyłce np. następnego dnia po złożonym zamówieniu ZADZWOŃ na nr 889 239 901 . Jest to najszybsza droga kontaktu z nami. Dołożymy wszelkich starań aby paczkę wysłać w oczekiwanym przez Ciebie terminie.
!!!!!NAGRODY!!!!
Nagrody dla uczestników transmisji nie są wysyłane samodzielnie TYLKO DOKŁADANE DO PACZEK. Nagroda zostaje wysłana zawsze wraz z zamówieniem . Jeżeli do 7 dni od zdobycia nagrody nie uda się zwycięzcy otworzyć u nas paczki, nagroda przepada. !!! Konkursy są przeznaczone dla klientów sklepu!!!!
�ZWROTY:
- informujemy o tym, że chcemy zwrócić towar w wiadomości prywatnej
-Towar odsyłamy z metkami i bez śladów użytkowania na ADRES NADAWCY ZNAJDUJĄCY SIĘ NA ETYKIECIE !!!
-Czas na zwrot towaru to 14 dni od momentu ZAKUPU, nie zwracamy kosztów wysyłki
- JEŻELI PACZKA POZOSTAJE OTWARTA, WÓWCZAS CZAS NA ZWROT DANEJ RZECZY JEST LICZONY OD MOMENTU ZAKUPU, A NIE OTRZYMANIA PACZKI. NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW RZECZY ZAKUPIONYCH POWYŻEJ 14 DNI.
-Do zwrotu należy dołączyć formularz zwrotu
- Zwrot pieniędzy na konto następuje maksymalnie w ciągu 31 dni.
-Przy wyprzedażach nie ma możliwości zwrotu ani wymiany (produkt jest sprzedawany w formie licytacji z ceną maksymalną)
-Jeśli zauważyłaś/eś, że paczka dostarczona przez kuriera jest w jakikolwiek sposób uszkodzona to proszę otwórz ją przy kurierze. Sprawdź czy coś nie zostało uszkodzone. Jeśli doszło do uszkodzenia to proszę spisz z kurierem formularz reklamacyjny. Brak spisania z kurierem formularzu reklamacyjnego jest równoznaczne z brakiem uznania reklamacji i nie zwrócimy Ci pieniążków za uszkodzoną rzecz.
-
Informujemy, że produkty personalizowane oraz wykonane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi, zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.).
(produkty personalizowane oraz wykonane na specjalne zamówienie mają dopisek “Z” lub “ZA” w nazwie)
�Regulamin może być co jakiś czas modyfikowany
Życzymy udanych zakupów ! ����
Link do formularza zwrotów :
https://megawrzuta.pl/download/44e4c3337129b131403d606ae7ce9e71.html
Prawo do zwrotu
1.1. Klienci mają prawo do zwrotu zakupionych ubrań w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, zgodnie z przepisami polskiego prawa konsumenta.
Warunki zwrotu
2.1. Towar musi być w nienaruszonym stanie, nie noszony, nieprany, z metkami oraz oryginalnym opakowaniem (jeśli dotyczy).
2.2. Klient jest odpowiedzialny za koszty zwrotu towaru, chyba że sklep zawarł z klientem inne uzgodnienia.
2.3. Towar nie jest towarem wyprzedażowym!(produkty wyprzedażowe są sprzedawane w formie licytacji z ceną maksymalną )
Procedura zwrotu
3.1. Klient, który chce dokonać zwrotu, musi poinformować sklep o swojej decyzji w formie pisemnej lub elektronicznej przed upływem 14 dni od daty otrzymania towaru.
3.2. Sklep potwierdzi otrzymanie informacji o zwrocie oraz udzieli klientowi instrukcji dotyczących dalszych kroków w procesie zwrotu.
3.3. Zwrot towaru powinien być zrealizowany niezwłocznie, a sklep ma obowiązek zwrócić całą kwotę zapłaconą przez klienta w ciągu 31 dni od otrzymania zwróconego towaru.
Odmowa zwrotu
4.1. Sklep może odmówić zwrotu towaru, jeśli produkt nie spełnia warunków określonych w punkcie 2.1.
Reklamacje
5.1. Klienci, którzy otrzymają wadliwy towar, mają prawo do reklamacji zgodnie z przepisami polskiego prawa konsumenta. Proszę skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w przypadku reklamacji.
Prawo do odstąpienia od umowy
6.1. Klienci mają prawo odstąpić od umowy zakupu bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Sklep ma obowiązek zwrócić całą kwotę zapłaconą przez klienta w ciągu 14 dni od otrzymania powiadomienia o odstąpieniu od umowy.
Dane kontaktowe
7.1. Sklep udostępnia dane kontaktowe, które klient może wykorzystać do zgłaszania zwrotów i reklamacji:
- Nazwa sklepu : Little Glam Kids
- Adres : Spytkowice 745, Spytkowice 34-745
- Numer telefonu : +48 889 239 901
- Adres e-mail : littleglamkids@gmail.com
Zmiany w regulaminie
8.1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu zwrotu. Klienci zostaną poinformowani o wszelkich zmianach na stronie internetowej sklepu.
Postanowienia końcowe
9.1. Regulamin zwrotu ubrań opiera się na polskim prawie konsumenta i ma na celu ochronę praw klientów. Klienci są zobowiązani do przestrzegania tego regulaminu.
9.2. W przypadku sporów między klientem a sklepem, strony postarają się rozwiązać sprawę drogą negocjacji. Jeśli negocjacje nie przyniosą rozwiązania, sporów będziemy próbowali rozwiązać przed właściwym sądem.
Zachęcamy do zapoznania się z tym regulaminem przed dokonaniem zakupu i do kontaktu z nami w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości.
Regulamin sklepu internetowego littleglamkids.pl
określający m.in. zasady zawierania umów poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta